Bartłomiej Stanisław Moszoro, PhD, Eng. – Doctor of Economics (2007); didactic employee at the Faculty of Political Science and International Studies, University of Warsaw; Manager at NGOs in culture and education; 2007-2013 – research and didactic employee at the Department of Enterprise Management, West Pomeranian University of Technology, Szczecin; 1996-2001 – studies at the Faculty of Management, AGH University of Science and Technology in Krakow; secondary and primary school in Rosario (Argentina).
Research interests
Innovations, modern organization, business models, VUCA, Human-Centered design, people management in digital and post-pandemic transformation.
Unit
Department of Information Technology
Recent publications:
Moszoro B., Gadomska-Lila K., Rozdział w książce: Badanie zjawisk społecznych: kluczowe metody w świetle publikacji z zakresu nauk o zarządzaniu oraz nauk o mediach. Książka pt. Metodologia w służbie teorii? U źródeł projektów badawczych medioznawców, Warszawa, 21–22 listopada 2013 r.
Moszoro B., Znaczenie misji przedsiębiorstwa i jej wpływ na kompetencje przywódcze, Management and Business Administration. Central Europe (Dawniej Master of Business Administration) nr 2 (115) / 2012, Warszawa 2012, s. 53-62.
Moszoro B., Zarządzanie poprzez misję a innowacyjność przedsiębiorstwa, Przegląd Organizacji nr 6, 2011, s. 11-13.