dr inż. Bartłomiej Stanisław Moszoro – doktor nauk ekonomicznych (2007); pracownik dydaktyczny Wydziału Nauk Politycznych i Studiów Międzynarodowych Uniwersytetu Warszawskiego; menedżer w NGO w kulturze i oświacie; 2007-2013 – pracownik naukowo-dydaktyczny w Katedrze Zarządzania Przedsiębiorstwami Zachodniopomorskiego Uniwersytetu Technologicznego w Szczecinie; 1996-2001 – studia na Wydziale Zarządzania na Akademii Górniczo-Hutniczej w Krakowie; szkoła średnia i podstawowa w Rosario (Argentyna).
Zainteresowania badawcze
Innowacje, nowoczesna organizacja, modele biznesowe, VUCA, Human-Centered design, zarządzanie ludźmi w cyfrowej i post-pandemicznej transformacji.
Jednostka
Katedra Technologii Informacyjnych
3 ostatnie publikacje:
Moszoro B., Gadomska-Lila K., Rozdział w książce: Badanie zjawisk społecznych: kluczowe metody w świetle publikacji z zakresu nauk o zarządzaniu oraz nauk o mediach. Książka pt. Metodologia w służbie teorii? U źródeł projektów badawczych medioznawców, Warszawa, 21–22 listopada 2013 r.
Moszoro B., Znaczenie misji przedsiębiorstwa i jej wpływ na kompetencje przywódcze, Management and Business Administration. Central Europe (Dawniej Master of Business Administration) nr 2 (115) / 2012, Warszawa 2012, s. 53-62.
Moszoro B., Zarządzanie poprzez misję a innowacyjność przedsiębiorstwa, Przegląd Organizacji nr 6, 2011, s. 11-13.