Miło nam poinformować, że badania pt. „Społeczna percepcja uchodźców z Ukrainy, migrantów oraz działań podejmowanych przez polskie państwo” przeprowadzone pod kierunkiem dra Roberta Staniszewskiego z Katedry Socjologii i Marketingu Politycznego WNPISM odbiły się szerokim echem w krajowych i międzynarodowych mediach.
Doktor Staniszewski udzielił wywiadu m. in. Pani redaktor Celii Mendozie z amerykańskiej telewizji publicznej Voice of America. Z wyników badań korzystało również Politico, jedno z najbardziej prestiżowych przedsiębiorstw mediowych na świecie: KLIK.
Wyniki badań były również szeroko komentowane w krajach Ameryki Łacińskiej oraz Azji. Reportaż z wykorzystaniem wyników badań przygotował m. in. Nikkei, który jest jednym z największych japoński koncernów medialnych. Rozpoczął działalności w 1876 roku. Jest wydawcą m.in. The Nikkei (największego na świecie dziennika biznesowego), jak również właścicielem i wydawcą dwóch międzynarodowych publikacji: tygodnika informacyjnego Nikkei Asia oraz dziennika Financial Times z siedzibą w Londynie.
Dr Staniszewski udzielił również wywiadu dla Newsweeka. Rozmowa dostępna TUTAJ.
Szczegóły dotyczące badania oraz wyników dostępne w naszym poprzednim wpisie TUTAJ.